דומיין בעברית מלאה

נושאים , , ,   | בתאריך 28-10-2009

ארגון ICANN העולמי לניהול דומיינים באינטרנט צפוי לתמוך בשמות דומיין עם סיומת בעברית, בסינית ושפות נוספות

הארגון הבינלאומי לניהול דומיינים וכתובות אינטרנט, ICANN, מסר אתמול כי כבר בחודש נובמבר יוכלו משתמשים ברחבי העולם לרכוש שמות דומיין בשפה המקומית, כולל דומיין בעברית מלאה.

אחסון אתרים לריסלרים

נושאים , ,   | בתאריך 23-10-2009

לאחר שיצאנו לאחרנה עם שירות שרת אחסון אתרים, יש ברשותינו את המגוון הרחב ביותר של פתרונות אחסון אתרים לריסלרים.

מגוון הפתרונות כולל:
אחסון אתרים סטנדרטי על פלטפורמות לינוקס ווינדוס
אחסון אתרים SEO – מותאם לקידום אתרים במנועי חיפוש
שרת אחסון אתרים – אחסון אתרים זול ואפקטיבי לחברות שצריכות פתרון לעשרות או מאות אתרים

כל השירותים רצים על שרתים מתקדמים מבית HP, עם יחידת Raid חזקה במיוחד וכוללת דיסק נוסף לגיבוי חם. מערכות אבטחה וקישוריות מהירה מספקים פתרון איכותי מהיר וזמין של אחסון אתרים לריסלרים.

אינטרספייס

נושאים   | בתאריך 06-10-2009

רוב השיווק של שירותי אינטרנט מתבסס על קידום אתרים באינטרנט, ואנחנו באינטרספייס משקיעים מאמצים רבים בכוון זה. אם זה קידום אתרים עבור מילות מפתח, אם זה השקעה באדוורדס או הכנסה של תכנים מענינים ורלוונטים.

כל זה לא חדש ואני מניח שכל המתחרים ברמה זאת או אחרת פועלים בצורה דומה. אולם מה קורה ? ההתמקדות בקידום אתרים מזניחה את המיתוג. הרי רבים מהמתחרים הם אדם שתיים שעובדים מהבית, ללא תשתיות וללא יכולת להתמודדת עם בעיות רציניות. לכן חברה כמו אינטרספייס חייבת למתג את עצמה ואת המותג אינטרספייס. אז החל מהיום נעשה גם את זה, וזאת יריית הפתיחה:

מצגת אודות אינטרספייס:

שרת אחסון אתרים

נושאים , ,   | בתאריך 02-10-2009

יצאנו חודש שעבר עם קבוצת מוצרים חדשה שקראנו לה – שרת אחסון אתרים. השם לא מעיד על חדשנות שהרי מה חדש בשרת עם אחסון אתרים?