למה צריך אחסון אתרים?

נושאים , ,   | בתאריך 29-09-2010

לאור העובדה כי ישנן אינספור רשתות חברתיות ופלטפורמות חינמיות באינטרנט, נשאלת השאלה מדוע עסקים קטנים ובינוניים צריכים אתר אינטרנט משל עצמם..?

להלן, נגדיר וניתן שש סיבות טובות למה בכל זאת יש צורך באחסון אתר אינטרנט מסורתי.

דומיין בעברית – האם עוזר לקידום אתרים?

נושאים , , ,   | בתאריך 24-09-2010

לא אחת אנו רואים דיונים בפורומים השונים סביב השאלה: האם דומיין בעברית עם מילת המפתח שחשובה לנו עוזר בקידום האורגני ?

לא מזמן גם ראיתי דיון עם עשרות תגובות סביב הפוסט: האם גוגל מענישים שמות דומיין בעברית?

לדעתי רוב הדיונים אינם רלוונטיים כמו גם השאלות. דומיין בעברית (ולא דומיין בעברית מלאה, חארטה שמנסים למכור לכם) הוא דומיין לכל דבר ועניין, וההתייחסות של גוגל אליו אינה שונה מלכל דומיין אחר.

דומיין בעברית – איגוד האינטרנט הרים את הכפפה

נושאים , , ,   | בתאריך 03-09-2010

לקראת סוף החופש הגדול, שכל כך חם בחוץ, התקבלה הכרזה לוהטת של איגוד האינטרנט הישראלי שהחל מראשון לספטמבר מתחיל רישום דומיינים ישראלים ובעברית.

בשלב הראשוני יחל תהליך רישום מוקדם (Sunrise) לשמות דומיין בעברית, במסגרת הגנה על סימני מסחר רשומים ועל שמות של גופים מאוגדים. הרישום המוקדם ימשך כשלושה חודשים, ונועד בעיקר למנוע מחלוקות משפטיות בהמשך הדרך.

עם תום תהליך הרישום המוקדם, בעוד כשלושה חודשים, יפתח איגוד האינטרנט הישראלי את רישום דומיין בעברית לציבור בכללותו, וניתן יהיה לרשום כל שם דומיין שלא נכלל במסגרת הליך הרישום המוקדם, ועומד בכללי הרישום.

מהיום אחסון אתרים באינטרספייס יותר מהיר ויותר בטוח

נושאים , ,   | בתאריך 01-09-2010

היום בלילה שידרגנו את כל הרשת של חוות השרתים. השידרוג כלל רכישת נתבים ומתגי סיסקו בהשקעה של מאות אלפי שקלים ושידרוג הקווים האופטיים מהחווה לאינטרנט. כרגע הרשת תומכת ביציאה לאינטרנט ברוחב פס של 1 גיגה עם יכולת גידול ל 4 גיגה.