אחסון אתרים SEO + מאיץ ביצועים

נושאים ,   | בתאריך 30-01-2011

לפני למעלה משנה, יצאנו עם שירות חדשני של אחסון אתרים בישראל מותאם למקדמי אתרים. ולא רק שירות חדש גם טבענו מטבע לשון בתחום – "אחסון אתרים SEO"

עם הזמן, הצטרפו אלינו מספר מתחרים גם אם אין להם את היכולות שלנו אך כרגיל מנסים לרכב על הבאזז החדש. השבוע לקחנו את השירות עוד צעד אחד קדימה, והוספנו מודול מאיץ ביצועים ומה לא עושים בשביל להתקדם בסולם.

הכל החל משיחת חולין שלי עם המדען הראשי שוקי גלילי SEO שכבר הרבה זמן עומד כנביא בשער וטוען שמהירות עליית האתר אצל הגולש הוא פקטור חשוב ביותר אצל האח הגדול (גוגל). דבריו מגובים בהרבה המלצות ופרוייקטים שגוגל שותפה להם.

לא רק זה, כל אחד מאיתנו יודע וחש, שכאשר אנו גולשים באתר עם זמני תגובה מהירים חווית הגלישה משתפרת ומשאירה אותנו מתענינים באתר לזמן רב יותר.

הבנת חשיבות מהירות הגלישה הן מבחינת קידום אתרים והן מבחינה שיווקית "אמיתית" הביאו אותנו להוסיף לשרת אחסון אתרים SEO את מאיץ הביצועים שיכול לשפר את מהירות האתר בעשרות אחוזים !

שפור מהירות וביצועים של אתר אינטרנט הינו נושא מורכב ומעניין, ובעתיד הקרוב נעלה מספר מאמרים מענינים בתחום. למתענינים הייתי ממליץ לקרוא את ספריו של סטיב סודרס שהחל את דרכו כאחראי ביצועים ביאהו, וכרגע עובד בגוגל כאחראי על ביצועים ומיזמים של קוד פתוח. בנוסף יש לציין שהוא פיתח את אחד הכילים הנפוצים והשימושיים לבדיקת מהירות וביצועים של אתר אינטרנט שהינו חלק ותוסף לפיירבאג

בקטע השני של הוידאו שלפניכם מנובמבר 2009 מאט מגוגל מדבר על מהירות עליית האתר:

וההודעה בבלוג של מאט באפריל 2010 על השפעת מהירות האתר על הדירוג בגוגל:

http://www.mattcutts.com/blog/site-speed/

(1) תגובות

[…] ושיפור מהירות אתרים באופן אוטומטי (ראה פוסט קודם: אחסון אתרים + מאיץ ביצועים), לקחנו על עצמנו כאתגר לברר את פשר העומס והתעבורה […]

ניתן להגיב כאן