מגזין שיווק באינטרנט

נושאים ,   | בתאריך 04-12-2009

חברת אלקטרו קידום אתרים לא נחה לרגע – והתוצאה בשטח חד משמעית !  מחברת קידום אתרים אלמונית אי שם בצפון הרחוק חשופה לאלטילריה של החיזבלה ובעוד הפגזים נוחתים מסביב הפכה לחברת קידום אתרים המובילה בישראל.

ואם זה נשמע לא אמין, ההוכחה לכך שאפילו גוגל נתנו לכך גושפנקא וראו בחברה שותף אסטרטגי – והחברה היא היחידה והראשונה בישראל להיות שותף עסקי של גוגל בתחום הפרסום והשיווק באינטרנט.

לפני ימים מספר, הקימה אלקטרו קידום אתרים מגזין שיווק באינטרנט. מגזין איכותי שיכיל כתבות איכותיות ומענינות ע"י מיטב המומחים בשיווק אונליין. מה הרעיון? כיום רוב התוכן המעניין מתחלק על מספר רב של בלוגים ואתרים של מומחי שיווק באינטרנט, מה שמאד מקשה על המתעניין. מגזין שיכיל וירכז את כל הכתבות האיכותיות יוכל לספק למתעניין מקום אחד מרכזי שבו יוכל להתעדכן ולהתפתח בתחום השיווק באינטרנט.

בשלב הראשון, התקבצו מספר "חברים" כמו: העתונאי שוקי גלילי מ YNET, הבלוגריסט/מומחה פבל ישראלסקי, חברת קומפיוקול, חברת אלקטרו וחברת אינטרספייס – אך הרשימה הולכת ומתרחבת.

יתרון גדול של המגזין החדש הוא בשילובו בתוך אתר אלקטרו קידום אתרים, אתר המהווה אוטוריטה בתחום הן אצל קהילת מקדמי האתרים והן אצל האח הגדול גוגל.

אז אתם מוזמנים לקפוץ ולהינות: מגזין שיווק באינטרנט

וכאן תמצאו את התרומה של אינטרספייס עם אורינטציה לתחום תשתיות אינטרנט והשפעתם על שיווק באינטרנט: אינטרספייס אחסון אתרים

ניתן להגיב כאן