שרתים והקשר לתוכנית "שומר מסך"

נושאים   | בתאריך 04-09-2009

שלשום, קיבלנו טלפון לא שיגרתי. צלצלו אלינו מהתוכנית "שומר מסך" של אמנון לוי. כל החברה היתה בפאניקה, אם "שומר מסך" מתענינים בך, סימן שמצבך לא טוב ואתה בצרות. הסברתי לעובדים שבסך הכל הם מעונינים לצלם כתבה על רקע חוות שרתים מתקדמת שאין הרבה מאילו בישראל. האמת שהעובדים לא קיבלו תירוץ זה וטענו שיש כאן טריק בניסיון לחדור אל קודש הקודשים, אל "המוח של האינטרנט" כפי שהגדיר זאת יגאל הבמאי/התחקירן של התוכנית.

ניסיתי להרגיע את העובדים… יש לנו עשרות אלפי לקוחות ובפעילות של 13 שנה לא זכור לי שאי פעם, אפילו לקוח אחד שטען שהונינו אותו, או שגבינו ממנו כספים שלא בצדק. נכון, פה ושם ודי נדיר יש לקוח שלא מרוצה, אך תראו לי חברה אחת עם עשרות אלפי לקוחות ישראלים שאין לה כמה לקוחות לא מרוצים ? – ועל זה כבר כתבתי לפני כחודש את המאמר על: לקוחות עם דרישות לא סבירות

בשבילי זאת היתה הזדמנות נוספת שאינטרספייס תופיע בפריים טיים בטלויזיה, וכמו כן לפגוש את העיתונאי החביב עלי דרור גלוברמן שאני מאד נהנה מהכתבות שלו. הם הגיעו במאי/תחקירן צלם ודרור, וצילמו כתבה לתוכנית שכנראה תוקרן בשבוע הבא ולקהל הישראלי תהיה הזדמנות נדירה להציץ לתוך חוות שרתים של אינטרספייס.

באותה הזדמנות, התאפשר לי להציג לדרור את הטכנולוגיה המתקדמת שלנו בנושא שידורי טלויזיה חיים, ולהציג בפניו את הערוץ ספורט5 ישראל אותו אנו משדרים לכל רחבי העולם באמצעות האינטרנט, כולל כל השידורים החיים מישראל של משחקי כדורגל וכדורסל !! ובאיכות של טלויזיה ביתית רגילה.

כתבה זאת מוקדשת לחבר יקר שאולי קצת לחוץ מזה שצריך לשים "שייבה" בשבוע הבא

ניתן להגיב כאן