אחסון אתרים – פרוייקט מחשוב עננים

נושאים , , ,   | בתאריך 23-07-2010

השבוע הקמנו בהצלחה פרוייקט אחסון אתרים על מערכת מחשוב עננים מתקדמת. לא מעט הקמות עשינו של מחשוב עננים. רובם ככולם עד היום היו של שרתים בודדים שיותר מתאימים להגדרה של שרת VPS שהוא בעצם לבנת הבסיס למה שקרוי היום מחשוב עננים. באתר אינטרספייס תוכלו לקרוא בהרחבה על מחשוב עננים

השוני הפעם, שמדובר במערכת מורכבת הכוללת חמישה שרתים עם דרישות לזמינות 100% ומרכיבי רשת ותוכנה רבים. המערכת הוקמה בזמן קצר ביותר, על טוהרת שרתי מחשוב ענן, והחליפה מערכת שרתים יעודיים קיימת.

מחשוב ענן

ניהול המערכת מתבצע בתקשורת מוצפנת ובערוץ VPN  ישירות ל  Firewall הנמצא בחזית המערכת. עקב הדרישה לזמינות של 100% שירותי הווב מנותבים דרך שתי יחידות LoadBalance  אל שתי יחידות שרתי הווב. יש לציין שזאת החלטת לקוח למרות שבהסכם שירות במקרה של תקלה באחת מיחידות השרתים על הענן מובטח שרת חילופי עובד תוך עשר דקות!

כל יחידות שרתי הענן הוקצו המשאבים הנדרשים כפי שהוגדרו על ידי הלקוח. להבדיל מרוב שירותי מחשוב ענן, המשאבים המוקצים בענן המחשוב שלנו מובטחים ב 100%. לשמחתינו ולשמחת הלקוח המשאבים כפי שהוגדרו התאימו לאפליקציה מלבד שרת אחד שעקב בעיית תוכנה נדרשה הגדלה זמנית של משאבי המעבד, ואילו סופקו ללקוח באפס זמן.

(2) תגובות

תמיד אפשר לסמוך עליכם. לי יש שני שרתי VPS ואני רוצה עד הגג. גם אם הייתה איזה תקלה, טופלה בשיא המהירות. לקוח שלכם לנצח.

עידן.

[…] מחשוב עננים – פרוייקט לדוגמא […]

ניתן להגיב כאן