"יעני" מדריך אחסון אתרים

נושאים ,   | בתאריך 22-12-2009

לאחרונה מתגברת התופעה של כותבים ברשת האינטרנט המתיימרים להבין בתחום אחסון אתרים ולייעץ לגולשים. אנו עדים למאמרים, בלוגים, סירטונים עם כותרות בסגנון:  "איפה כדאי לאחסן אתרים", "אחסון אתרים זול", "ביקורות אחסון אתרים" "השוואת חבילות אחסון אתרים" ועוד כהנה וכהנה ביטויים.

הגדיל לעשות בחור אחד שמעיד על עצמו שעד לפני שנה וחצי חילק פליירים בקניונים, התייאש ישב ולמד ולדבריו הוא כיום תותח בשיווק רישתי. אותו בחור פירסם מודעות בגוגל בתשלום, תחת הכותרת מדריך אחסון אתרים המביא את הגולש אל דף הרשמה שבעקבותיו הגולש אמור לקבל בדוא"ל  "מדריך אחסון אתרים".

מה המניע מאחורי כל המאמרים, המדריכים, הבלוגים והסירטונים? למה שמישהו יפרסם מודעה בתשלום עבור חלוקה של מדריך אחסון אתרים ???

והתשובה הפשוטה – כסף, כסף, כסף.

כולם מעונינים להביא גולשים או להשתמש בתנועה קיימת ליצור הכנסה. ולמה אחסון אתרים דוקא? מסתבר שישנה תחרות עזה, במיוחד בחו"ל, על כל לקוח ולקוח. אחת משיטות השיווק של חברות אחסון אתרים בחו"ל הנה באמצעות תוכניות שותפים. חברות אלו מוכנות לשלם כסף רב עבור כל לקוח שהבאתם. יש אף כאלו שישלמו 100-150$ עבור כל לקוח שקונה שירות ב 50$!! ואלו בעצם תהינה חברות האחסון שנכתבו כמומלצות ב"מדריכים השונים".

נכון, יתכן שחלק מההמלצות על חברה זו או אחרת מתבססות על חוות דעת אישית או ניסיון אישי, אולם רוב הממליצים לא מבינים מספיק ואין להם את הידע לכתוב מדריך אחסון אתרים או להשוות בין החברות השונות (מאות אלפים בעולם), והמניע המרכזי להמלצות אילו הוא בעצם להרויח כסף (לא רע אגב) בתוכניות שותפים השונות.

ניתן להגיב כאן