למה צריך אחסון אתרים?

נושאים , ,   | בתאריך 29-09-2010

לאור העובדה כי ישנן אינספור רשתות חברתיות ופלטפורמות חינמיות באינטרנט, נשאלת השאלה מדוע עסקים קטנים ובינוניים צריכים אתר אינטרנט משל עצמם..?

להלן, נגדיר וניתן שש סיבות טובות למה בכל זאת יש צורך באחסון אתר אינטרנט מסורתי.

  1. היו שונים, יחודיים ובולטים מהשאר:
    בחירה בדרך הקלה והזולה, רק לעיתים נדירות  תביא לכם לקחות חדשים ומשמעותיים. אם כל אחד יכול לפתוח בלוג, חשבון פייסבוק/טוויטר, לינקדין, היכן היחודיות והשוני של האחד מהשני? אין ספק כי שימוש בערוצי השיווק הדיגיטלי של המדיות החברתיות הנו חשוב והכרחי אך  בכך שיהיה לכם אתר אינטרנט משלכם תוכלו להראות השקעה ורצינות.
  2. נווטו את תנועת המבקרים לאתר שלכם:
    פרסום ברשתות החברתיות מאפשר לכם להביא מודעות גדולה יותר לעסק שלכם, מאפשר לכם לבנות קהילה שתתמוך במותג שלכם ותדבר עליו וכמובן, מביא תנועה רחבה של גולשים לאתרכם. אחסון אתר המותאם לכם אישית יאפשר גם שילוב של פלטפורמה למסחר אלקטרוני וחשבוניות אוטומטיות.
  3. הראו לגיטימיות ואמינות:
    אמינות הנה חשובה ביותר בעולם האינטרנט אך יצירתה/בנייתה לוקחת זמן. חברות סטרטאפ בעולם, היו שמחות אם היו להן יותר שנות נסיון בשוק אשר היה עוזר להן בגיוס הון ובהתנהלות העיסקית. אתר אינטרנט ייחודי ומותאם לעסק, מאפשר לשדר נוכחות, אמינות ויציבות! זו ההזדמנות שלכם לעצב תדמית יחודית, לשתף בה את העולם ולהכריז כי אתם קיימים!
  4. סדר עדיפויות:
    הציגו את העסק בצורה שתגרום לאנשים לחזור שוב ושוב. קידום אתרכם במנועי החיפוש הוא דבר חשוב. אך אם תהיו הטובים ביותר בתחומכם, גם תוצאות החיפוש יראו זאת ואנשים ימצאו אתכם בקלות.
  5. יידעו את לקוחותכם:
    אחסון אתר משלכם מאפשר לכם להציג את מרכולתכם. ליידע את לקוחותכם על מוצרים/מבצעים/תערוכות וכל אינפורמציה אחרת. חשוב לספק ללקוחותכם הרגשה של רוגע ונוחות. הם אלו שיחליטו האם לעשות עמכם עסקים (או לא). לכן חשוב ביותר לתת אפשרות ליצירת קשר בצורה הקלה והמהירה.
  6. היה יציב וקשוב:
    הקשיבו ללקוחותכם ולתנודות השוק. אתר טוב הנו אתר המתעדכן במה שקורה מסביבו ומציג תוכן עדכני ורלוונטי בהתאם לצורכי השוק. רעננו את התוכן בתדירות מספקת, ספקו מידע על התפתחויות חדשות. ותמיד תהיו עם יד על הדופק.

לסיכום: ניתן להחזיק מעמד לאורך זמן ללא אחסון אתר משלכם. אך, במידה ותרצו זהות מותגית משלכם והגדלת פעילות ורווחים, תצטרכו אתר במוקדם ובמאוחר.

נכתב ע"י אוסנת מנהלת תחום אחסון אתרים באינטרספייס.

ניתן להגיב כאן