שרתי מחשוב ענן ושרתי VPS ב 50% הנחה

נושאים , , , ,   | בתאריך 03-04-2011

השבוע יצאנו במבצע מדהים של 50% הנחה אמיתית על שירותי ענן ושרתי VPS ווינדוס. המבצע מתקיים בעידוד ובשיתוף פעולה עם מיקרוסופט ובשירותי שרתי windows 2008 בלבד. לפרטים: אינטרספייס אחסון אתרים

הכל מתחיל אי שם במשרדי מיקרוסופט בסיאטל, שם התקבלה החלטה לצאת לקרב מול שרתי קוד פתוח, ולשנות את כוון הגרפים של חברת נטקרפט המראים עליה מתמדת בכמות שרתי ווב בטכנולוגיית קוד פתוח כשרתי אינטרנט.

המלחמה בין מיקרוסופט לשאר העולם עם גוגל בראשם המעודדים את טכנולוגיות קוד פתוח, מזכירה לי קצת את המהפכות החברתיות המתרחשות כאן בסביבת המזרח התיכון. הציבור לא אוהב את ההשתלטות של בודדים או חברות על חייהם הכוללים גם תשלום מעשר.

מיקרוסופט מיצידה כמובן לא מוכנה לוותר על ההגמוניה בשוק מערכות ההפעלה. בדומה למוברק מנסה להתגמש וראינו בפעם הראשונה את מיקרוסופט מקדמת טכנולוגיית קוד פתוח. לאחרונה הם החליטו לאמץ באופן רשמי את תוכנת PHP שהיא אחד הדגלים של תוכנת קוד פתוח. לא רק זה, מיקרוסופט טוענים שתוכנות PHP עברו אופטימיזציה לשרתי ווינדוס וירוצו יעיל יותר על הפלטפורמה שלהם.

אנחנו כספקי שירותים לא נוקטים עמדה ומטרתינו לספק את השירותים והמוצרים שהלקוחות דורשים או רוצים. בשבילנו היה זה כבוד וגם אתגר שיווקי לשתף פעולה עם אימפריית מיקרוסופט לעודד את השמוש בשרתי ענן או שרתי VPS בטכנולוגיית windows 2008

ניתן להגיב כאן