שרת וירטואלי SEO

נושאים , , ,   | בתאריך 30-11-2013

באפריל שנת 2009 הכרזנו על מוצר חדש ואת מטבע הלשון "אחסון אתרים SEO". המוצר תפס תאוצה ועשרות מקדמי אתרים עברו לאינטרספייס ומשתמשים במוצר זה בהצלחה.

הדעות לגבי חשיבות הפרדת אתרים מקשרים לכתובות שונות שנויות במחלוקת, אבל עובדה היא שלא מעט מקדמי אתרים חשובים בעולם הוכיחו ניסויית את חשיבות ההפרדה הרשתית. גם בתוצאות המחקר האחרון מ-2013 שביצע אתר קידום אתרים הסמכותי "מוז", הפרמטר של מספר הלינקים הנכנסים מ C-BLOCKS שונים נמצא במקום שני בחשיבותו.

מאז ועד היום קמו לאינטרספייס מספר מתחרים, חלקם טרמפיסטים שיווקים ללא שום יכולת ביצועית, חלק אחר שהצליח לקבל כמה כתובות IP אצל ספקיות האינטרנט בישראל מ C-CLASS שונים וליצר שרת בודד אחד עם קבוצת כתובות אחת, בדכ"ל שרת עמוס לעייפה ופתרון נחות.

היתרון של אינטרספייס הוא בהיותה ספק אינטרנט בעצמה ומרחב הכתובות IP שברשותה רשום על שמה והתקבל ישירות מאירגון האינטרנט העולמי RIPE. מרחב הכתובות הוא גדול ויכול לשרת מאות שרתי SEO שלכל אחד מהם מספר כתובות C-CLASS גדול ויחודי משלו. לכן גם כיום, למרות המאמצים הרבים של המתחרים עדיין אינטרספייס היא היחידה המציעה אחסון אתרים SEO  גם על שרתי ווינדוס.

בהמשך למאמצנו להמשיך ולספק תשתית מותאמת לקהילת מקדמי האתרים, הכרזנו לאחרונה על מוצר חדש ואת מטבע הלשון  "שרת וירטואלי SEO"

מה זה שרת וירטואלי SEO

שרת וירטואלי SEO הינו שרת וירטואלי רגיל באינטרספייס הכולל חבילת SEO-IP, כלומר תוספת של עוד 8,4 או 16 כתובות IP לכל שרת, כאשר כל אחד מהכתובות משוייכת ל C-BLOCK שונה. כל כתובות ה-IP לכל שרת הן כתובות יחודיות ובלעדיות (dedicated IP).

שרת וירטואלי SEO אפשר לקבל עם מערכת הפעלה ווינדוס וגם עם מערכת לינוקס.

כל שרת וירטואלי מגיע עם מערכת לניהול אתרים ויכול לשרת מספר אתרים בלתי מוגבל, כאשר לכל אתר אפשר להקצות דרך ממשק הניהול את כל אחד מתוך מרחב כתובות ה-IP המותקנות.

לפרטים נוספים לחץ: שרת וירטואלי או שרת וירטואלי SEO

אילו יתרונות נוספים בשרת

השרת כולל את כל החידושים האחרונים ובמיוחד את אופציית שרת וירטואלי SSD החינמית, המאפשרת טעינה מהירה מהדיסק של תוכן השרת לקבלת ביצועים גבוהים במיוחד.

יתרון שרת SSD  באינטרספייס הוא בכך שלהבדיל משרתים אחרים בהם SSD  נכנס לשימוש רק בזמן ההדלקה הראשונית (BOOT) שרת ה-SSD אצלנו מכיל את כל התוכן, בסיסי הנתונים והאפליקציות שהן בשימוש נרחב בשרת.

יתרון נוסף, שהשרת מאוחסן בחוות שרתים ירוקה היחידה בישראל בה הזנת חשמל לחווה מופקת מאנרגיה סולארית. בקרוב תהיה זאת גם חוות השרתים היחידה בישראל התומכת באופן מלא בפרוטוקול האינטרנט החדש  IPv6 ועל כך בהמשך.

ניתן להגיב כאן