שרת וירטואלי SSD

נושאים , , , ,   | בתאריך 26-10-2013

בשוק תחרותי של אחסון אתרים או שרתים וירטואליים, אין ברירה חייבים להמציא את עצמכם מחדש כל פעם. התחרות באה מכל כיוון אם זה חברות גלובאליות או חברות בינוניות או חברות קטנות ולכל אחד מהם היתרון והיחודיות שלו.

אינטרספייס לא פעם מביאה מוצרים ושירותים חדשים שיש בהם חדשנות ויתרונות על פני המתחרים, כמו לדוגמא: אחסון אתרים SEO, אחסון אתרים ירוק, שרת וירטואלי וורדפרס ורבים אחרים.

החודש הכרזנו על מוצר חדש ואת מטבע הלשון  "שרת וירטואלי SSD"
תופעה קבועה שאני מצפה לה שבזמן שאנחנו מפרסמים על שירות חדשני מייד קופצים כולם ומנסים לתפוס טרמפ על אותו הגל ולעיתים קרובות תוך רמיית הציבור. לדוגמא אם תחפשו "אחסון אתרים ירוק" תמצאו שלל כתבות והצהרות של נותני שירותים שבינהם לבין אחסון אתרים ירוק אין ולא כלום. הרי חוות שרתים ירוקה שמשתמשת באנרגיה מתחדשת בישראל – יש רק לאינטרספייס!

מה זה שרת וירטואלי SSD

שרת וירטואלי SSD הינו שרת שבו רוב רובה של האינפורמציה הפעילה העולה מהדיסק של אותו שרת וירטואלי יושבת על כונן SSD.

זאת להבדיל משרתים בהם קיים כונן SSD אך הוא פעיל ונכנס לשימוש רק בזמן ההדלקה הראשונית (BOOT) של השרת הפיזי, אבל לאחר מכן אין לא שום משמעות מבחינת הלקוח שלו הקצו שרת וירטואלי וכמובן אותו לקוח לא יחוש בשום שיפור ביצועים בעבודה השוטפת.

שרת וירטואלי SSD אמור להאיץ עד פי 10 את הביצועים של השרת, אולם כמובן זה תלוי גם ביישום ועד כמה הוא צורך בקשות לכונן. לדוגמא במוצר VPS אופטימלי לוורדפרס באינטרספייס, הגישה לדיסק היא מינימלית כי רוב התוכן נשלף מזכרון RAM של השרת והשיפור יהיה קטן יחסית.

אם תחפשו במנועי החיפוש נכון להיום את המושג שרת וירטואלי SSD תמצאו שזה קיים רק באתרי אינטרספייס, כמה חודשים ותוכלו לראות מופיעים בתוצאות גם את כל הטרמפיסטים שלנו.

על מגוון שרתים וירטואלים באינטרספייס: VPS

 

ניתן להגיב כאן